Jom Klik

Tuesday, February 08, 2011

Saya suke,,,baby lagi :)

Salam...

Emmm.. saye baru balik?
Dari mane?
Dari Gleneagles Hospital
Buat ape?
Lahirkan baby....
Buat ape?????
Opss...bukan2 lahirkan...melawat new born..huhh..

Alhamdulillah bertambah zuriat dalam keturunan kami.

Tapi sebelum tu bia saya perkenalkan abang sulung dulu. Kalau tak dia cemburu. Ni adik lahir pun dia jeles. Ermmm jangan jeles ye Rayyan. Nanti Rayyan ade kawan nak tendang bola. Panjat pokok. Makan McD. and sakat mama.

 "Hiii,,name saye Rayyan azrai. saya sangat cumel. saya sangat active -_-''


 "ngek ngekkk" saya adik kepada abang Rayyan. Saya la Reza azrai"
Panggil saya Reza je :)





 "Nervous,,sebelum ni tak berani dukung baby yang baru dilahirkan sebab sangat lembik,lembut. Tapi tadi finally pegang jugak"


 Reza cepat besar ye. Nanti leh jadi pengiring mase aunt kawen.

No comments:

Post a Comment