Jom Klik

Tuesday, November 02, 2010

Thanks to HATI

Ada yang kate cinte tak perlu dicari. Kerana cinte yang dicari akan hilang.
Ada pula yang kate cinte tak datang kalau tak dicari.
Ada pula yang kate tak perlu dicari tapi perlu berusaha.. ha!!! ade beze ke..

Tapi berdasarkan pengalaman aku rase ia tak perlu dicari. Memang ia akan hilang.

Jadi sekarang aku ade formula baru (tapi tak tau sampai bile formula ni akan bertahan...hahhaha). Said NO to COUPLE. Sebab bile dah couple kite akan memberi segala yang tak patut diberi. Konon nye demi kasih sayang. Ceh!! Tapi semo tu sebenarnye tipu helah je. Aku nak berkawan biase2 je,, leh tak.. hehhe.. And 1 more thing ---> never ever serahkan semo kasih sayang before getting married. Sebab untuk ape semo tu. Kalau hanye sakit yang kite dapat. Kita happy, tersenyum sorang2, ingat dia siang malam. Tapi semo tu time in love je. Then bile kite putus, time tu nak menangis meraung, bersedih tak tentu pasal. Kemudian tertutup hati untuk menerime cinte lain. Then bile jumpe cinte baru the same process will repeat again. Especially perempuan -- >

"Everyone’s heartbroken nowadays. But I mean, we all just have to move on. What’s the point of reminiscing when you know the person is no longer worthwhile; when they’re no longer who they used to be? When their heart is somewhere else? Do you think they still care for you, or...are still thinking about you? Because frankly, they don’t. (anonymous)"

So i have no reason to feel that way again. Aku tak kan mencari lagi tapi hanye akan memberi kepada yang berhak untuk menerima (^__^)

Aku juge berpesan pada diri --->
Aku akan cube tak tersalah memberi hati
pada dia yang sebenarnye tak sudi
pada dia yang hanye anggap aku angin yang menyape
pada dia yang tak pernah nak mengerti
kerana aku sedar sekali aku memberi selamanya dia dihati
kerana sekali aku dilukai sampai mati tetap aku ingati
jadi aku akan cube berhati2 dalam memberi hati
sebab ia hanya untuk insan yang tau menghargai
aku dah sedar sekarang
betapa tingginya nilai sekeping HATI


dari google

----------------------------------@@----------------------------------


Pada kawan2 yang nak kenal2kan aku dengan kawan2 korang ---> thanks alot. Niat baik korang memang saye hargai. Bukan saye tak cube. Dah try sekali dah tapi tak terdetik sikit pun hati ni. So malas nak try 1 more time.. hehee.. Insy' kalau ade jodoh nanti jumpe sendiri dengan dorang (^__^)

Aku tau jumpe sekali maybe tak membuat hati berdetup berdetap. Aku tau jugak tak semo cinte is 1st sight. Tapi jodoh ditangan nye, even aku mengelak kali ni. Kalau dah jodoh tak kemane.

Pada abg R & abg A thanks alot untuk nasihat2 & sanggup dengar bebelan saye.. sebagai kawan sebagai adik sebagai colleague ---> thanks again.

Sayang korang semo (^___^)

No comments:

Post a Comment