Jom Klik

Thursday, June 17, 2010

Jelmaan Semula

Sebenarnya ada sebab sy buat blog...sebabnyer:-

1- Boring
2- Nak kurangkan temenung
3- Tak nak pikir bukan2
4- Nak luahkan apa ak rase, sebab aku kurang pandai meluahkan perasaan bedepan2 ni (opsss,,, aku bukan anti sosial ok!!!)
5- Nak merepek bila perlu
6- Zaman moden dah takdak diari2xx...
7- pe2 je la & sewaktu dengannya

Jadi aku cuba kembali kepangkal jalan,, sebab aku dah tepesong dari sebab asal aku buat blog. So berikut adalah pembaharuan yang aku sempat buat,, sebab dah berari2 tak update blog:-

1- tukar design sikit,, tapi belum sempat nak touch-up,, sebab aku sebenarnya tengah ngantok tahap yang tak bertahap dah
2- pengunaan penganti diri,, sebenarnya aku lagi selesa pakai 'saya & awak' sebab nyer...emmm aku suka la,, tapi bila kat blog ni aku rasa macam tak best pulak bunyi nyer...lagi best sound nyer pakai aku aku,, sebab aku berdoa camni bunyi nya.."Wahai Penciptaku aku bermohon...." jadi...tu la jadinya...
3- tak tau lagi,,, tengok je la nanti pe nak buat bila dah tak ngantok...

Jadi kawan2 ku sekalian selamat menjamu selera,, tapi tak tau lagi bila nak post mengepost lagi sebab pemandangan aku skrang dah klabu,, kat atas kepala ni macam de burung + rama2 + lebah... dizzzzyy...opsss semut takdak ya (buat kawan2 ak yang tau cerita la)... so i want to take a very de nice sleep 1st sebab kang malam nak keja,, kang kalau tetido time tu... memang kes takdak pasal cari pasal..yela kang system dalam komputer tu panggil2 aku soh monitor dia ,, aku lak dok mimpi best punya!!! pastu buat error aku kene balon lak...kan cari pasal namanyer tu... so "g.nite" walaupun skrang pukul 12tengah ari..hahahahah

Eh eh...jap2 aku ni sebenarnya bukan penulis yang baik,, so paham2 la ye.. sebab blog ni pun just macam penganti diary hatikuu..cehhh..

No comments:

Post a Comment