Jom Klik

Tuesday, June 29, 2010

Dua dara layan lagenda budak setan


hulala hulala hulala....
Before ang baca entry kali ni ang pasang lagu atas ni sebagai iringan entry ni  .: bila cinta (ost lagenda budak setan) nyanyian Gio :.


Jom mule bercerite......
Tersebut la kisah hari ini dua orang anakdara yang tengah berduke cite menghabiskan mase melepak bagi me'release' kan segale tekanan2 yang ade...

Hari ini hari aku lepak berdua dengan cik nik @ niki @ yana... atau name penuh nye cik nik syazwani elyana....

Lokasi Per-1 : Atos Origin, Cyberjaya


Sebab aku telebih rajin hari ini aku p teman cik nik p cyberjaya, p test system. Aku lak sambil menyelam minum air... tengok tempat bebudak Atos TPM akan dipindahkan tak lame lagi... leh tahan jugak tempat dia,,, tapi best lagi TPM kot... hehhehe

-----------------------@@-----------------------

Lokasi Ke-2: Pavilion


Sampai2 je Pavilion kiteorang terus serbu kaunter cinema,, sebab lagi 10minute je cite pilihan hari ini akan bermule.. so cepat2 beli dua tiket, p toilet, beli makanan (tak sempat lunch tadi, so dalam wayang pun jadila)

Mule2 cik nik nak tengok cerite lain,, tapi sebab aku lame tak tengok wayang melayu,, aku memakse rela cik nik tengok cite ni jugak,,

Layan jugak tengok cite ni, lagi2 dua2 tengah berduke cite :(
Adus... tak sangke lak air mate cik nik mengalir2 macam air terjun mase tengok cite ni :( :( :(
 [kenepe sedih sangat cik nik,,, takpe2 ye nanti saye mintak 'tunang fb' awak pujuk ye]

Opsss aku tak nangis ye, aku sedih sikit jer.. hahhaha

Tak caye??? cube tengok tul2 mate nik tu,, baru lepas sapu air mate la tu..
Relax ye cik nik,, jangan sedih2 nanti kite lepak swimming pool ye... release tension lagi...

-----------------------@@-----------------------

Dah abis sedih menyedih jiwang berjiwang dengan cite lagenda budak setan, kiteorg p meronde 1 Pavilion tu dari 1 kedai ke 1 kedai,, sebab budjet tak banyak kiteorg just cuci mate... kat 1 kedai ni kiteorg amik2 gambar,, hehehh tak pasal2 kene sound pulak..huhuhuhhhhh
   
'

Tengok la,, comel tak kiteorang ... konon2 cute la buat camtu kan,, tetibe je de sorang mamat dari belakang tegur.. ingat nak tackle nik tadi... rupe2nye dia kate "sorry miss, no camera here"...huhuuhuhu

Walaupun kene tegur, kiteorang ok je, tak rase pe sebab masing2 tengah sengal hari ni... kat kedai ni kiteorang sempat beli dua bende.. tengok bawah ni (huhuh membezir tul korang ni.. bende2 cmni pun nak beli)


Nanti mesti ang yang 1 tempat keje dengan kiteorang nampak katak tu tergantung kat Atos's tag

-----------------------@@-----------------------
Then kiteorang continue p 1 lagi kedai ke 1 kedai..Pastu aku terpandang 1 beg pink ni.. memang la niat taknak shopping,, tapi dah beg tu murah kan,, lagipun bile beli barang ni leh hilangkan rase sedih (tul ker?? pandai2 je aku ni) so rembat je la


Then jumpe lak cincin yang bersinar2 dan menarik perhatian aku..
so aku pe lagi "nik2 cube tengok cincin ni ,, lawa kan" (ayat untuk hasut supaye beli same)
Dari 1 color ke 1 color kiteorang try test,, dah agak2 jumpe yang bekenan,, rembat je la..


 Nak tunggu cincin orang lain sarungkan lambat lagi kan.. so gamak nye beli sendiri la..





-----------------------@@-----------------------
Jalan punye jalan, perut berkeroncong la pulak... p la usha2 kat foodcourt...
ar tu terjumpe nasi lemak ni,, macam best jer,, so rembat jugak la

Sebelum

Selepas

Tengok gambar atas tu,, licin jugak la,, menunjukkan petape lapar nye aku..hahah

Korang leh test makan nasi lemak ni leh tahan RM10 je...tapi aku lupe name kedai tu..tapi ade perkataan IPOH la kat situ

-----------------------@@-----------------------

Dah tu masing2 dah penat .. berangkat pulang la.. esk pagi aku pun nak keje...

 

thanks cik nik jadi driver hari ni,, so leh la cik tido otw ke umah..

Ok la malas nak cite dah sambung nanti2 je ye.... aku pun jiwe tengah kacau jugak ni...
so berangkat dulu la ye... daaaaaaa



No comments:

Post a Comment