Jom Klik

Sunday, June 06, 2010

Cinta Kasih Sayang

Assalammualaikum & salam sejahtera

Untuk posting yang pertama,, simple je la kan... saya memang suka tajuk ni.. cinta kasih sayang memang wujud dalam diri setiap insan. Satu perasaan indah yang kadang kala sukar digambarkan. Jangan salah paham cinta kasih sayang bukan hanya sesama manusia, tetapi juga Pencipta & makhluknya dan juga persekitaran.

Sebagai seorang insan biasa kita tidak lari dari berdepan dengan soal cinta kasih dan sayang yang mana kadang kala buat kita gembira, kadang kala buat kita derita. Tapi apa pun yang berlaku dan yang akan berlaku...yang penting hargailah orang disekeliling kita sementara mereka masih ada.. :)

2 comments:

  1. benar..setiap nafas sang pencinta kasih sayang itu wujud sebuah wadah maha indah..kata berkeping-keping berpecah menjadi ayat-ayat cinta..agar cinta ..kasih..sayang tidak mati di sebuah hujung derita kerana cinta itu menyembuhkan..kasih itu merapatkan dan sayang itu mengekalkan..mekar sebuah cinta itu untuk di nikmati bersama..jgn terlebih menilai cinta kerna ia bisa menjadi hati dan jiwa terseksa..jgn pernah menjulang cinta kerna ia mungkin jua akan membuat kita berduka..namun semailah ia dengan redha dan taqwa..agar bila ia kuntum mekar nanti tidak membuatkan kita di lingkari derita..

    ReplyDelete
  2. thanks for nice comment,, kalah org yang meng'post' ni.. :)

    ReplyDelete